mandag den 27. august 2012

I'm back, baby!

Hjemvendt fra en ualmindeligt skøn og oplevelsesrig ferie er det vist på tide med et nyt indlæg. Faktisk har jeg allerede været hjemme i to uger, men tiden er fløjet afsted - både på arbejdet og derhjemme.

Først og fremmest: Velkommen til de nye faste læsere! Jeg håber, at I vil synes om at være her :)

Dernæst: Se! Fødselsdagsgaven fra min kæreste var alle de perler, jeg kunne bære fra en ikke-identificeret perle/krea-butik i Paris. Men allerede da vi cyklede rundt i Amsterdam, fik jeg en omgang perler. Bagefter fik vi kage & kaffe på den anden side af strædet - og så gik tilbage til perlebutikken. Min kæreste syntes nemlig ikke, jeg havde fået nok perler første gang.

Både da vi shoppede perler i Paris og Amsterdam, udspillede følgende scene sig:

Jeg fandt en perle, jeg kunne lide, og tog et par stykker.
E: "Vil du ikke bruge dem til et armbånd?"
Mig: "Jo jo, men det kan jeg også sagtens"
E: "Ej, ikke med så få. Tag 20 af dem. Og 40 af dem der. Og hvad med de orange derovre? De er da seje, ik?"

Så ja, jeg endte med en hel del :) Her er et lille udpluk, anrettet i mit yndlingsfad fra Georg Jensen (Panton Crash Tray):




 

Jeg kan godt sige jer, at jeg glæder mig meget til at kreere! Og I får selvfølgelig resultaterne at se :)

Kærlig hilsen
Christel

7 kommentarer:

  1. Hvilken kæreste du har fundet dig!
    Herligt han sådan ligefrem opmuntrer til køb af flere - tænkt nu hvis du kom til at mangle!?

    Håber du har haft lidt mere "held" med de ting du har arbejdet/skrevet på efter ferien :o) Har netop genlæst interviewet med Simon i anledningen af Hjertestarters udgivelse i dag. Begge dele må siges at være et mesterværk ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, jeg er bestemt også meget glad for ham <3 Lige nu flyder hele spisebordet med mine perler - det er et skønt syn, skal jeg love for :)
      Mange tak for dine rosende ord, Helene! Du ved, hvor meget de betyder for mig.

      Slet
  2. Åhh hvilke herligheder af perler! God krea-lyst med dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Og tillykke med fødselsdagen for ikke så længe siden!

      Slet
  3. Lækre perler!
    Tak for deltagelse i min give away, og google follow halløj, jeg følger også din blog nu :)
    Ja jeg har selv designet min side, jeg er ved at uddanne mig som webintegrator(hjemmeside-programmør) men kan bedst lide layout og design delen.
    Du må endelig sige til hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med :)
    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med endnu en læser! Velkommen til :)
      Faktisk kunne jeg virkelig godt tænke mig hjælp til et nyt design. Din blog er både simpel, sej og stilet - og det kunne jeg godt tænke mig, at min også er. Kan jeg sende dig en email? Ellers må du meget gerne skrive til mig; min emailadresse er til at finde på min Blogger-profil :)
      God weekend! Knus

      Slet
    2. Ih tak skal du have :)
      Ja du må gerne sende mig en mail. :)
      natazcha @ gmail . com

      Slet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...