torsdag den 13. september 2012

Hæklenålen er tilbage!

...og se her, hvad den har udrettet:


En fin, lille hængekurv - her hængt op på Wooden Hand fra Hay


Åh, hvor har det irriteret mig, at jeg i noget tid ikke har haft lyst til at hækle. For det er så dejligt afstressende, når jeg gør. I går aftes tænkte jeg, at det var på tide at prøve igen, og Lutter Idyls reviderede hængekurv så overskuelig nok ud. Godt nok kunne jeg ikke huske alle de forskellige slags masker, så hækleriet foregik med hjælp fra en række instruktionsvideoer - men resultatet er jeg meget glad for!



Jeg hæklede med bomuldsgarn fra Søstrene Grene og en 3 mm hæklenål, så den er noget mindre end Jeanettes. Så nu har jeg en dejlig, lille hængekurv til min sovemaske og mine ørepropper - den har allerede fået plads på min lampe ved siden af sengen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...