mandag den 3. september 2012

Travlhed i det virkelige liv - stilhed på bloggen

Så er jeg ved at få gang i krea-produktionerne igen. Ikke at det skal lyde som en sur pligt, for jeg hygger mig gevaldigt meget med at kreere armbånd, øreringe, broderier og at lære at hækle :) Men andre ting har fyldt mere det seneste stykke tid.

For det første begyndte jeg for nogle måneder siden som freelancejournalist, og det kræver masser af hårdt arbejde (og held!) at få en business op at stå helt fra bunden. Det går fremad, og jeg elsker det - så intet brok på den front ;) Dog tror jeg, at de mange arbejdsmæssige udfordringer er med til at tage min energi fra at lære nyt, når jeg kommer hjem. For eksempel har jeg i et stykke tid ladet hækleriet ligge til trods for, at jeg har et mål om at hækle det dejlige yndlingstæppe fra Yarnfreak. Så har jeg meget mere overskud til at knytte et armbånd - det ved jeg, hvordan man gør :)

Her er et af de armbånd, der blev til forleden:

 Tynd sort lædersnor med guld-similikugle og mørklilla macramé


En anden grund til de manglende opdateringer på det seneste skyldes, at jeg har travlt med at planlægge & forberede. På vores sommerferie friede jeg nemlig til min kæreste - og han sagde JA :D

I fredags gjorde vi nyheden om vores forlovelse offentlig. Ugerne op til havde vi hver dag aftaler med venner og familie, som vi ansigt til ansigt ville fortælle den gode nyhed til. Derfor var der ikke mange aftener eller meget overskud til kreahygge ;)
Vi fejrede offentliggørelsen med lækker middag på Kiin Kiin. I den anledning havde jeg mit nye armbånd på, lavede et sæt matchende øreringe og samlede farvesammensætningen med en omgang neglelak!

Sort/hvide kjole og farverige negle - yeah! :)


Masser af farver på outfittets accessories!

Uh, jeg har set frem til at kunne skrive om denne dejlige nyhed! Det er vidunderligt at være forlovet - især når man er så forelsket, som jeg er <3

Kærlig hilsen
Christel

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Der findes ikke noget bedre i verden, end at have fundet den rette og så blive gift!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med forlovelsen! Jeg vil meget gerne komme med et par tanker om invitationer osv., men kan af en eller anden grund ikke finde din mail. Kan du ikke sende en mail til mig på femthe@gmail.com

    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  3. TAK tak tak, allesammen! Det er så dejligt med lykønskninger :D

    SvarSlet

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...