mandag den 12. november 2012

Vil du vinde?

Gaver er dejlige - og nu kan du snart deltage i min give away :)

Hvad præmien er, afslører jeg ikke endnu. Men hold øje med bloggen, for der kommer snart mere info.

Indtil der er detaljer om min Give Away, kan du lytte til de skønne toner og ord fra Sharon Robinson i sangen "Leaving Alexandra". Jeg kendte ikke til Sharons musik, før Amrit skrev et indlæg om en vigtig pointe fra én af hendes sangtekster - men nu er jeg hooked! Sharons dybe og mørke stemme giver mig gåsehud - og de smukke ord går lige i hjertet.

Lyt med her - eller gør dig selv en tjeneste at læse Amrits blogindlæg om Sharon Robinsons ord i sangen "Leaving Alexandra".




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK for at du læser min blog - det er skønt at kunne dele min kreative verden med dig :)
Det vil gøre mig noget så glad, hvis du vil skrive en kommentar til det indlæg, du netop har læst. Så ved jeg lidt mere om, hvad mine kære læsere kan lide eller ikke lide ved min blog og mine designs.

Kærlig hilsen
Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...